tisdag 11 oktober 2011

Tid, tid, tid

Jag trodde att jag skulle ha så gott om tid. Så fel jag hade! Jag har jobbat hela dagen, men ändå känns det inte som att jag har hunnit med någonting. Jag får importera min gamla jobbvana att göra listor så att jag märker vad som blir gjort.

Idag hade jag min vän Erik över på lunch. Jag lagade lasagne, vilket i min värld är ganska avancerat. Flera kastruller och över en timmes arbete. Jag njuter fortfarande fullt ut av att kunna planera min egen tid. Lite matlagning och umgänge runt lunch byts mot kvällsjobb. Den här kvällen har jag ägnat dels åt att plugga Grafisk produktion och dels åt att ta till mig en massa tips ur Camilla Björkmans Frilansskola. Ben & Jerry ställde upp med några skopor motivation. Jag har också hunnit söka en kurs i skrivande på JMK och en distanskurs i foto till nästa termin.




Idag har jag också tittat efter visum till det här stället. Tanken på att kunna sitta där och jobba ger inspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar