onsdag 12 oktober 2011

Tillbaka på gamla jobbet

Idag har jag varit på mitt gamla jobb. Jag hann inte klart allt innan jag slutade så jag har lovat att jobba några dagar i oktober. Ringo följde med och blev omåttligt poppis. Han har ju blivit ett riktigt charmtroll på gamla dar!

På kvällen har jag varit på styrelsemöte för bostadsrättsföreningen. Efter en sådan här dag (07 -22) känner jag ännu mer att jag har valt rätt. Hur kul det än är att träffa gamla kollegor har jag hela dagen längtat efter att få vara i Uppsala och jobba med mitt eget. Nu, när klockan är halv elva och jag är nyss hemkommen kliar det i hela kroppen.


Mitt kontor så som det såg ut när jag höll på att flytta in. Idag är samtliga skrivbord belamrade med papper. Tur att de inte är mina längre!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar